Refund policy

Gå til returportalen

Fortrydelsesret
Der gives 30 dages fuld returret på varer købt på seramikku.dk, med mindre andet er aftalt eller fremgår af ordren. Ved køb af varer der er specielt fremstillet til dig - f.eks. specialfarver eller specialmål - bortfalder fortrydelsesretten.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 30 efter leveringen og fra fortrydelsen skal varen være os i hænde senest 14 dage efter. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager hele ordren. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen ved ikke at hente/tage imod den.

Vi tilbyder gratis returfragt ved ombytninger. Via vores returportal kan du vælge at modtage et tilgodebevis på hele produktets værdi. Læg derefter en ny ordre ved at benytte dit tilgodebevis. 

Såfremt pengene ønskes refunderet, fratrækkes der kr. 40,- fra returbeløbet for fragtomkostninger. 

Sådan returnerer du:

  1. Gå til vores returportal via dette link
  2. Følg instrukserne og udfyld dine oplysninger
  3. Print fortrydelsesformular og returlabel. 
  4. Pak varerne forsvarligt (Læs "Varens stand ved returnering" nedenfor) 
  5. Pak forsvarligt keramikken i original emballage (kassefyld, avispapir, beskyttelsespapir, bølgepap)
  6. Påsæt returlabel på kassen og indlever i din nærmeste GLS pakkeshop. Se indleveringssteder her
  7. Når vi har modtaget din pakke, returnerer vi ordreværdien i henhold til de valg du har truffet i returportalen.
  8. Du modtager kort tid efter en bekræftelse på e-mail. 

      Du kan også vælge at selv at bestille returforsendelsen.  
      I så fald sendes returvarer som sporbar pakke til:

      Taisho ApS
      Att: Returnering, Seramikku
      Volden 11
      8000 Århus C
      Tlf.: (+45) 93 94 22 62
      support@seramikku.dk

      Varens stand ved returnering   
      Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan besigtige varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik.

      Keramik skal pakkes forsvarligt i original emballage: kassefyld, beskyttelsespapir mv. Såfremt keramikken er itu ved returneringen - og hvis vi vurderer, det ikke er pakket forsvarligt - kan vi ikke refundere pengene. 

      Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Det er op til Taisho ApS at vurdere varens stand. 

      Såfremt dit produkt var beskadiget ved modtagelse, bedes du fotodokumentere dette og kontakte os. 

      Tilbagebetaling af købsbeløbet
       
      Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
       
      Vi refunderer dit beløb senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din returnering. 


      Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet. Er dette ikke muligt kan et tilgodebevis udstedes. Der tilbageføres ikke til andre kort.

      Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen. 

      Reklamationsret
      Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
       
      Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
       
      Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Her anses max. 1 måned som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. 
       
      Ved reklamationer vil Taisho ApS dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
      Ved returnering og reklamationer kontaktes virksomheden: 
       
      Taisho ApS (www.seramikku.dk)
      Volden 11
      8000 Århus C
      Tlf.: (+45) 93 94 22 62
      support@taisho.dk

      Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav