Terms of service
Forlænget retur-/bytteret i forbindelse med julen 2023.
Alle julegaver byttes frem til 24. januar 2024.
Skriv blot i kommentarfeltet, at din ordre er en julegave. Så forlænger vi bytteretten/returretten til 24. januar 2024.
Handelsbetingelser hos www.seramikku.dk
Generelle oplysninger
www.seramikku.dk (Taisho ApS)
Volden 11
8000 Århus C
CVR: 40194266
Tlf.: (+45) 93 94 22 62
Email: support@seramikku.dk
Betaling
www.seramikku.dk modtager betaling med:
- VISA-Dankort
- VISA
- VISA Electron
- Mastercard
- Maestro
- MobilePay
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inklusive moms.
seramikku.dk bruger en sikker betalingsserver (QuickPay), der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at din data er sikker og at udefrakommende ikke kan aflæse dine informationer. Betalingen foregår over en 3D Secure forbindelse, som gør nethandel mere sikkert for både forretning og kortholder. Taisho ApS's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol (Shopify.com).
Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.
Levering af plakater samt rammer op til 60x80 i Danmark
Forventet leveringstid er 1-4 hverdage.
Vi sender til pakkeshops, erhvervsadresser og privatadresser i hele Danmark med GLS. Fragtpriser:
- Pakkeshops: DKK 39,- (Gratis v. ordrer over kr. 499,-)
- Erhvervsadresser: DKK 39,- (Gratis v. ordrer over kr. 499,-)
- Privatadresser: DKK 50,- (Omleveres til pakkeshop, hvis ingen er hjemme på adressen)
- Gratis afhentning i vores butik på Volden 11 i Århus C.
Hvis der ikke er plads i pakkeboksen eller hos udleveringsstedet, bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da det pågældende fragtfirma eller kontakt os på info@seramikku.dk.
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hen til leveringsadressen.
Bemærk at pakker leveret til GLS Pakkeshop skal afhentes indenfor 7 kalenderdage.
Såfremt varen ikke afhentes indenfor tidsfristen, sendes pakken retur mod et returgebyr på kr. 40,-.
Ønskes pakken gensendt opkræves et gebyr på samlet 60,- for retur- og gensendelsen.
*Speciallevering i Danmark
Har du bestilt varer, der kræver speciallevering (store rammer, lærredsprint, akustikprint, store opslagstavler) produceres din ordre først ved bestilling.
Din ordre leveres med vognmand pga. oversize og for at beskytte den bedst muligt.
Forventet leveringstid er 4-9 hverdage.
Priser for speciallevering:
- Kr. 200,-
- Alm. glasrammer str. 70x100
- Akustikprint str. 70x100 & 100x140
- Plexiglas-rammer str. 100x140
- Lærredsprint str. 100x140
- Opslagstavle str. 100x140
- Kr. 550,-
- Alm. glasrammer 100x140
Afhentning i vores butik
Du har mulighed for at afhente din ordre gratis i vores butik, Seramikku - Japandi Concept Store, på adressen Volden 11, 8000 Aarhus C.
Butikkens åbningstider er:
Mandag - torsdag fra 10-17
Fredag fra 10-17:30
Lørdag fra 11-16
Når din ordre er klar til afhentning, sender vi en notifikation til din emailadresse og trækker betalingen.
Worldwide delivery:
We ship worldwide. Final shipping rates will be calculated and presented during checkout.
Please note that we are unable to ship glass frames, large canvas prints, acoustic prints and pinboards across borders.
Norway: Note that we are VAT-registered under the VOEC-scheme. No duty or fees will be added to your order. (Toll- og avgiftsfritaket)
Fortrydelsesret og returnering
Gå til returportalen
Der gives 30 dages fuld returret på varer købt på seramikku.dk, med mindre andet er aftalt eller fremgår af ordren. Ved køb af varer der er specielt fremstillet til dig - f.eks. specialfarver eller specialmål - bortfalder fortrydelsesretten.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 30 efter leveringen og fra fortrydelsen skal varen være os i hænde senest 14 dage efter. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager hele ordren. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen ved ikke at hente/tage imod den.
Vi tilbyder gratis returfragt ved ombytninger. Via vores returportal kan du vælge at modtage et tilgodebevis på hele produktets værdi. Læg derefter en ny ordre ved at benytte dit tilgodebevis.
Såfremt pengene ønskes refunderet, fratrækkes der kr. 40,- fra returbeløbet for fragtomkostninger.
Har du bestilt varer, der kræver specialfragt, koster returfragt det samme som det oprindeligt fragtbeløb. Det betyder, at hvis man har købt en 70x100 glasramme med levering til kr. 200,-, vil man ligeledes skulle betale kr. 200,- for returnering.
Sådan returnerer du:
- Gå til vores returportal via dette link
- Følg instrukserne og udfyld dine oplysninger
- Print fortrydelsesformular og returlabel.
- Pak varerne forsvarligt (Læs "Varens stand ved returnering" nedenfor)
- Pak forsvarligt keramikken i original emballage (kassefyld, avispapir, beskyttelsespapir, bølgepap)
- Påsæt returlabel på kassen og indlever i din nærmeste GLS pakkeshop. Se indleveringssteder her
- Når vi har modtaget din pakke, returnerer vi ordreværdien i henhold til de valg du har truffet i returportalen.
- Du modtager kort tid efter en bekræftelse på e-mail.
Du kan også vælge at selv at bestille returforsendelsen.
I så fald sendes returvarer som sporbar pakke til:
Taisho ApS
Att: Returnering, Seramikku
Volden 11
8000 Århus C
Tlf.: (+45) 93 94 22 62
support@seramikku.dk
Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan besigtige varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik.
Keramik skal pakkes forsvarligt i original emballage: kassefyld, beskyttelsespapir mv. Såfremt keramikken er itu ved returneringen - og hvis vi vurderer, det ikke er pakket forsvarligt - kan vi ikke refundere pengene.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Det er op til Taisho ApS at vurdere varens stand.
Såfremt dit produkt var beskadiget ved modtagelse, bedes du fotodokumentere dette og kontakte os.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer dit beløb senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din returnering.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet. Er dette ikke muligt kan et tilgodebevis udstedes. Der tilbageføres ikke til andre kort.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Her anses max. 1 måned som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Ved reklamationer vil Taisho ApS dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering og reklamationer kontaktes virksomheden:
Taisho ApS (www.seramikku.dk)
Volden 11
8000 Århus C
Tlf.: (+45) 93 94 22 62
support@seramikku.dk
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Klagemuligheder – oversigt og links:
Ved klage skal vores e-mail adresse angives: support@seramikku.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu